Zöld lé - az első tapasztalatok

Február 7.-étől, vagyis csaknem 3 hete iszom rendszeresen, naponta a zöld levet. (receptjét lásd az előző blog beírásban). Az alaplé mellett minden napra facsarok valami különlegességet, finom a cékla-répa, a narancs-répa, vagy a zöld alapléhez kevert néhány sárgarépával bolondított lé is. A bőröm szebb, élettel és vízzel telítettebb, az arcom frissebbnek tűnik (bár mostanában bőven fáradt vagyok), és mellesleg fogytam 2 kg-t. Utóbbi hatás nem ugrásszerű (ne várj csodát!).
Az első napokban farkaséhes voltam, így a lé mellett gyakorlatilag megettem azokat a napi étkezéseket is, amiket szoktam, reggeli, ebéd, vacsora. Később igyekeztem inkább az olajos magvakat előnyben részesíteni, ha megéheztem, 2-3 maréknyi mandula-mazsola, vagy pörkölt mogyoró-mazsola keverék elveszi a farkaséhséget, és a diétába is belefér.
A munka melletti diétához javaslom azt a módszert, amit végül magamévá tettem, a zöld lé kúrát a testkontroll diétával kombináltam, vagyis:
Délelőtt zöld lé, gyümölcslé (saját készítésű) és ha ez kevésnek bizonyul, gyümölcsök, és/vagy 1-1 marék mandula-mazsola keverék.
Ebédre fehérje és párolt zöldség, például csirke, vagy pulykamell bármilyen elkészítési módon, esetleg hal, vagy csemegének rántott sajt, tojás, stb, köretnek pedig bármely zöldségféle párolva, vagy akár a husival együtt párolva, pl brokkoli-zöldbab-zöldborsó-répa, stb
Vacsi: barna kenyér vajjal, sóval, mellé friss zöldáru (uborka, paradicsom, vagy saláták gazdag tárháza). És persze ha megéhezel, friss zöldség, vagy gyümölcslevek a nap bármely szakában.
A tapasztalatokról folytatás majd következik.
NM

0 megjegyzés:

  © Holisztikus blog 2010-2012

Vissza a lap TETEJÉRE